Kenapa Saya Suka Sangat OSTEMATRIX

5 Ogos 2014

Kes malam tadi : Nak cerita.. memang puas hati la kesan ostematrix nie... dari start consume sampai sekarang memang xpernah kecewa dengan vitamin ostematrix nie... 

semalam alami masalah perut yang sangat2 tak selesa.. sebelum tido telan 4biji ostematrix.. terus tidoq lena... bangun pagi rasa fresh.. perut pown dah xmeragam macam semalam... (y) alhamdulillah... 

=============================
Just to share (^_^)
Sejujurnya saya memang xsuka minum susu... mungkin sb dulu kecik2 dh byk sgt kot telan susu formula hihihi.

mak cakap masa kak kecik2 dlu.. kak sorang ja yg minum susu formula... sampai bertong2 ayah angkut tiap2 bulan hihihi .adik2 lain semua susu badan mak..la nie depa xkesah ja minum susu segar...

sampai la saya dh kawen..time preggy mestila kena byk minum susu sb org mengandung nie byk kurang kalsium sb kalsium dh diserap oleh baby kan ... sb tu gigi slalu ja berdarah... badan cepat letih dan sakit2... muka pucat...

dalam masa yg sama husband paksa beli jugak susu paksa minum juga demi anak... so beli la anmum yg coklat pny... tapi bau susu masih melekat minum 2 3 gelas stop hihi... 


 

Sekarang...Alhamdulillah sejak berkenalan dengan Shaklee... saya sudah jatuh cinta dengan pil kalsium OSTEMATRIX Shaklee.. (^_^) pengganti susu ... 4 biji oste = 1000mg = 4 gelas susu.. xd sembelit semasa mengandung..fresh & bertenaga & banyak lagi la hihi

Ostematrix memang TERBAIK  untuk jadi pengganti kalsium bagi orang yang tak suka minum susu macam saya!

Sekian sharing dari saya tentang ostematrix utk kali nie (^_^)...


---------------------------------------
anda nk cuba sendiri rasa kehebatan ostematrix macam saya bgtaw ? 
pm hada sekarang 

Norhada Azhar | 017.590.4238 | Rakan Shaklee Anda


Jom kita sama-sama jaga kesihatan tulang kita!

No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015