Best Moment

11 July'14
Ahmad Syahren Hadif | 2 Tahun 9 Bulan


الَّلهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِيمَا رَزَقْتَنَا، وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ "Allahumma baarik llanaa fiima razaqtanaa waqinaa adzaa ban-naar" 
Yaa Allah, berkatilah rezeki yang engkau berikan kepada kami, dan peliharalah kami dari siksa api neraka

Alhamdulillah... jumaat lepas, waktu kami 1 family ontheway balik kampung di Perlis... masa dalam kereta.. tiba2 hada dan suami dengar Syahren tengah baca doa makan sorang2 kat belakang.. Ya Allah rasa teruja sangat dia dah boleh membaca doa makan dengan lancar (^_^).. 

Syahren hada hantar dia dekat Taska 1 Malaysia dekat dengan tempat kerja.. cikgu dia pernah bagitau dia nie susah nak cakap.. bila kita tanya dia susah nak jawab.. pendiam orangnya heehee diam ke ? kalau kat rumah dia la yang paling bising.. suka kacau orang, nak2 lagi adik dia heehee... 

Setakat sekarang, syahren dah boleh mengira 1-10 , membaca A-Z (dengan antonasi dia lah )... dan the latest doa makan... alhamdulillah... dia belajar kat sekolah balik praktis kat rumah.. di rumah kami selalu bukak kan vcd untuk dia.. VCD Abu Ada Ayam memang dari umur dia setahun saya dan suami dah bagi dia dengar.. kemudian 3 buah buku Bacalah Anakku , Read Easy , Al Furqan... tapi set nie diorang ajar kaedah fonetik... yang Syahren belajar kat sekolah kaedah biasa.. jadi mungkin susah sket dia nak belajar kaedah yang berbeza..

Jadi hada stop kan dulu sebab dekat taska dia belajar macam lain. Selain tu juga , hada dan suami ada bagi makanan tambahan untuk dia... Omega Guard Shaklee.. Omega guard nie ada omega 3 yang bagus untuk daya tumpuan kanak-kanak... serta Meal shake sebagai multivitamin untuk daya tahan antibodi yang kuat. Alhamdulillah feedback yang positif (^_^).. 


Omega Guard merupakan sumber DHA yang baik dari minyak ikan untuk kesihatan kanak-kanak , kuatkan memori serta imuniti mereka. 
Ia juga kaya dengan asid omega 3 yang bebas dari pencemaran logam berat. 

Bagaimana cara  bagi anak-anak makan Omega Guard Shaklee ? 

  • Anak-anak seawal 1 tahun sesuai diberi omega guard 
  • Bilangan yang diberi 1 biji sahaja sehari
  • Omega guard berbentuk gel, lembut dan mudah larut
  • Kalau anak susah nak telan, boleh pecahkan gel omega kemudian berikan dengan sudu
  • Omega elok disimpan di dalam peti ais bagi mengekalkan khasiatnya
Biasanya , anak-anak yang umur 1 tahun nie ada masalah nak makan nasi.. mereka lebih banyak nak main kan ? Jadi hada sarankan cuba beri Shaklee Meal shake 



Jika ada ibu-ibu yang ingin mencuba, boleh lah hubungi hada untuk konsultasi ya... 

Pertanyaan & Pesanan 
----------------
Norhada Azhar | 017.590.4238 | Pengedar Sah Shaklee
# SIHAT Jasmani SIHAT Rohani #

No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015