Kerana ESP Saya Terpaksa Tinggal Puasa


Haa nie la ESP produk HOT Shaklee orang selalu sangat orang dok sebut.. Dan kerana ESP nie jugakla... saya terpaksa tinggal puasa.. hurmm..

Tahun nie tahun pertama hada berpuasa sambil menyusukan baby. baby hada baru 3 bulan lebih Ramadhan nie.. memang dah tanam azam nak menyusu dia sampai 2 tahun insyaAllah...

Yang sedih , baru-baru nie stok susu yang hada simpan sekian lama rosak.. sebab ada orang kat rumah tertutup suis peti ais.. wargh !!! sayang sangat.. susu tinggal sikit saja yang booleh guna.. Dalam masa yang sama ESP dah licin dalam tong.. belum sempat nak order..

Susu memang terhad waktu tu, nak2 pulak bulan puasa.. ada 1 hari hada pam banyak kali tapi hasilnya sikit saja... dan TERPAKSA BERBUKA demi keperluan baby.. minum air masak bagi banyak masa tu.. alhamdulillah Allah cukupkan rezeki susu untuk baby hada..

so semalam dapat ESP terus minum.. buat menu baru ESP + Performance Drink di blend bersama kurma .

Alhamdulillah pagi nie sebelum p kerja susukan baby dulu... masuk ofis pukul 10 dah kena pump dah susu kalau dah boleh lencun baju... setiap 3 jam hada boleh pump susu dengan kuantiti yang puas hati..
InsyaAllah boleh buat lagi stok susu untuk baby..

Jangan salah faham ya ESP bukan bantu untuk banyakkan susu badan.. tapi menampung keperluan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh untuk hasilkan susu badan yang cukup. ESP ada protein, so protein la yang banyak membantu dalam menjayakan penghasilan susu yang cukup.

Selain tu doa + tawakal kepada Allah itu penting. hampir setiap hari selepas solat hada mohon luaskan rezeki untuk anak yang ku susui dan cukuplah susu badan ku untuk anakku. Alhamdulillah.. (^_^)..

Memang patut pun ramai wanita yang jatuh cinta dengan shaklee lepas consume ser milk booster nie...



Ada yang berminat untuk mencuba sendiri ?

Hubungi saya
Norhada Azhar | 017.59.438 | Pengedar Sah Shaklee
COD : Jitra Kedah









No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015