MENDIDIK ANAK MENGGUNAKAN TEKNIK NABI

Baru-baru nie saya tertarik dengan 1 program dibawah anjuran Tadika ABS milik Puan Ainon.Walaupun saya tak sempat menyertai program haritu,saya sempat booking untuk program sepanjang November nanti untuk Tuan Muda Ahmad Syahren Hadif.

Taraa !!! Suprise untuk Syahren.

Berbalik kepada tajuk asal kita iaitu Mendidik Anak Menggunakan Teknik Nabi.
Sebenarnya dalam mendidik anak nie kita memerlukan teknik yang betul.Saya juga masih belajar.Dengar cerita di Tadika ABS kanak-kanak diterapkan kaedah belajar teknik Nabi.

Ada beberapa sharing dari Group FB : Mengurus Tingkah Laku Anak (open group)

Skrip ini mengikut struktur ayat Nabi bertanya dalam hadith 'Abu Bakar Masuk Syurga'



Untuk makluman,Tadika ABS akan beroperasi di 2 lokasi di Jitra Kedah pada Januari 2015.
Lokasi 1 : Bertempat di Taman Darulaman
Lokasi 2 : Bertempat di Taman Tanjung Jitra.
Untuk Maklumat Lanjut boleh hubungi no berikut : 017.414.0085


Apa yang menarik minat saya untuk hantar Tuan Muda saya ke Tadika ABS ?


No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015