=== Burung Tempua dan Sarang Burung Tempua ===

Assalamualaikum..
Al-kisah burung Tempua dan sarangnya.. 


Burung Tempua bersarang rendah.
Cuba tengok sarang dia, cantikkan ? Kalau kita pegang halus seninya.

Habitat Burung Tempua :
- Burung yang sangat rajin
- Burung yang sangat mementingkan kualiti. Buktinya , sarang burung temua adalah yang tercantik,terbaik & kukuh.
- Burung tempua sangat penyabar.Helaian lalang kering, daun halus yang kering dipungut , diterbangkan 1 per 1 dan kemudiannya di anyam hingga menjadi sarang yang sangat unik , cantik dan halus.

Saya terfikir, kalau lah manusia boleh menjalankan perniagaan tak kira apa jenis perniagaan pun samada MLM atau bisnes lain , boleh meniru habitat burung tempua dalam membina sarang, saya pasti lebih ramai yang BERJAYA dari gagal. 

Anda tahu bagaimana anak burung boleh terhasil ? 
Ada yang menjawab dari persenyawaan. Betul. 
Untuk soalan nie, jawapan saya adalah BERCINTA.
Sebelum persenyawaan mesti terjadinya PERCINTAAN. 
Bukan pada burung sahaja, manusia pown melalui proses yang sama jugak bukan ?

Baru-baru nie saya ada terbaca TEKNIK BUAT DUIT DENGAN BERCINTA !!
Wah, bunyi macam menarikkan ? Anda nak saya kongsikan dengan anda teknik nie ?
Tinggal emel anda atau add FB saya Norhada Azhar maklumkan kepada saya anda ingin tahu TEKNIK BUAT DUIT DENGAN BERCINTA !! 

Saya akan add anda ke group whatsapp di mana hanya 50 orang sahaja yang muat. Siapa cepat dia dapat. 





No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015