Kenapa saya bagi Meal Shake untuk mereka ?

Assalamualaikum... 
Harini saya nak berkongsi dengan anda, tentang makanan tambahan untuk si manja dan keluarga saya... Kenapa saya berikan Mealshake sebagai pilihan saya untuk mereka. 
Pertama sebab Meal shake nie adalah :
• makanan segera yg rendah lemak dan rendah-glycemic
• lengkap dengan protin, multivitamin dan serat
• mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
• kaya dengan sumber kalsium dan protin yg sesuai dengan keperluan tumbesaran kanak-kanak
Dan yang kedua Meal Shakes sesuai untuk semua termasuk :-
- Ibu hamil yang tiada selera makan, morning sickness yang teruk.-
- Ibu menyusu yang ada kekangan bajet untuk mendapatkan Energizing Soy Protein [ESP].
- Ibu bapa yang telah berumur yang tidak makan secara sihat dan tidak suka makan vitamin
berbentuk pil.
- Kanak-kanak dan remaja yang sedang meningkat dewasa.
- Sesiapa sahaja yang selalu tidak sempat untuk minum pagi-secawan Meal-Shake sudah cukup untuk anda.
- Anak kurang selera makan
- Anak sembelit
- Anak tidak suka makan sayur- sayuran
- Anak tidak suka makan buah - buahan
- Anak mempunyai masalah kesihatan
- Anak yang kurang berat badan
Jadi saya dapatkan Meal shake untuk seisi keluarga juga… 1 tong 2-3 bulan penggunaan …

oh,ya! Memandangkan bulan ini adalah promosi untuk Mealshake .
setiap pembelian 3 tong akan diberikan satu tong sebagai HADIAH PERCUMA.


Untuk sebarang pertanyaan & pesanan
Hubungi :
Norhada | 017.590.4238 | Pengedar Sah Shaklee
FB : Norhada Azhar

No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015