Shaklee & Israel

Mungkin saya antara yang lambat update pasal isu nie... Isu yang tengah HOT ala PIZZA HUT sekarang nie..Isu nie dipanggil isu bermusim.. macam musim buah juga.. kalau musim durian ja macam2 resepi diadun dengan durian... macam tu jugak lah isu Shaklee yang kononya digembar gemburkan oleh sesetengah pihak yang mengatakan Shaklee ada menyumbang dana pada Israel.

Agak kecoh disebabkan pasal laman web kenesethisrael.com (isu nie dari tahun 2012 pown dh d bangkit juga) jadi semua SID dah alert pasal laman web tu. Untuk makluman semua,itu bukanlah laman web rasmi Shaklee pown , tapi pemiliknya merupakan salah seorang Shaklee Independent Distributor juga. Dalam laman web tu menyatakan yang ianya adalah inisiatif orang perseorangan (independent distributor).

Ok, saya terangkan dengan lebih terperinci ya dalam kes beliau, adalah Shaklee tak da hak nak tentukan bagaimana dan ke mana ahli-ahlinya spend duit bonus mereka. Sebagai contoh : " bonus yang saya dapat dari Shaklee, saya sumbang kan kepada badan2 Islam lain,itu hak saya. Shaklee tak da hak pown kat situ. Jadi perlu kan orang lain salahkan Shaklee dan mengatakan itu sumbangan dari Shaklee.? tak kan ? Jadi sama macam kes laman web milik perseorangan tadi tu. 

Shaklee Malaysia telah pown mengesahkan yang Shaklee tidak ada kaitan menyumbang dana kepada Israel.Dan di sini saya sertakan kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Shaklee Management.


Dah hampir 20 tahun lebih produk Shaklee banyak membantu rakyat Malaysia dalam memperbaiki mutu kesihatan yang lebih baik dari sebelum nie. Jadi sebab itu saya masih lagi rasa bertanggungjawab untuk terus berkongsi kebaikan produk ini dengan anda semua. Jika anda masih lagi ragu-ragu, saya tak ada hak untuk halang keputusan anda.. Apa yang penting bagi saya adalah terus membantu dan membbantu agar anda mendapat mutu kesihatan yang lebih baik.InsyaAllah.. dengan izinNya. 


keep smile (>_<)

Norhada Azhar | 017.590.4238 | Pengedar Sah Shaklee



No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015