Tak MATI Pown Kalau Tak Makan Supplement

MATI tu Kuasa Allah, urusan Dia. Kita yang hidup perlulah buat segala suruhan dan hindar segala laranganNya. 

Apa kaitan dengan tajuk atas tu ? OK.Berkenaan isu anti supplement nie.. saya dulu bukanlah anti supplement sebenarnya, tapi tak tahu pown fungsi supplement nie. Tak rasa pown supplement nie penting. 
Tapi saya selalu dengar pasal produk Shaklee..makin hari Shaklee nie makin terkenal..Bukak newfeeds ja ada Shaklee... 

Sejak saya join group Jutawan Shaklee bersama sahabat FB saya, kak Fazlina saya mula kenal dengan lebih mendalam pasal Shaklee. Dan harinie saya nak kongsikan dengan anda sedikit maklumat tentang supplement. Sejauh mana diri kita perlukan vitamin agaknya ya ? 

JAWAPAN :

hasil penulisan Azizi yang glamer kaya dan berjaya.Beliau juga pengamal vitamin.

OK. Macam mana ? anda dah baca maklumat dalam gambar di atas ? Rasa-rasa anda perlu vitamin atau tak ? Anda buatla pilihan yang tepat ya. Nak sihat lama atau nak sakit cepat sebelum menjangkau usia warga emas heehee... 
Dan saya rasa info di atas cukup2 terkesan untuk diri saya..anda saya tak tau lah heehee.. 

SHARING is CARING

keep smile (>_<)
Norhada Azhar | 017.590.4238 | Pengedar Sah Shaklee




No comments:

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA

SERTAI KAMI JANA INCOME 2,3,4,5 ANGKA
Copyright to IbuHadifBiz.Com
Designed by UMIESUEstudio 2015